Checkout page is available for premium users
Kek untuk pengantin

Kek untuk pengantin

Size :
(0 customer review)
Ini ialah hadiah incik daddy pada kawan jaman kecik2nya dahulu Encik Rizal sempena perkahwinan beliau pada 6 Jan 2012. Berlangsung di Dewan Belia Antarabangsa Cheras.
Start 1hb-6hb Januari saya tidak menerima tempahan yang banyak kerana ke kelamkabutan mengurus jadual baru. 2 orang anak bersekolah, jadinya jadual tunggang langgang. Rumah pun macam tongkang pecah.

Tapi acik tersenyum sorang-sorang bila ada yang menelefon tanya 'kak....dah 3 hari saya datang kedai, tapi tutup...harini akak buka tak? Saya nak tempah kek ni, takut x sempat siap...' Itulah acik pada minggu ini. Not efficient at all

Jadi Jadual Penghantaran dan Pembukaan Kedai telah bertukar seadanya tau! Nanti acik Hapdet...

Ohoh...lupa, Kepada TV Al Hijrah...nanti-nanti jangan lupa jemput saya lagi taw! Nanti saya setup kedai baik-baik punya dan jadual saya dengan anak-anak pun sudah sangat efficient... buat masa ni am not able to do any shooting or watever intebiu at all...:) by the way tq for inbitation...i'm proud n thanks to Allah.

Kepada follower kedai kek afrina nanti acik hapdet kalo acik nak masuk mana2 channel tv yer... kalo x dapat masuk tv mesia, kbs pun okeh ler...:) huhuhuuuuu